Joris geconcentreerd bezig met een computerspelletje, een lachje kan er eigenlijk niet vanaf.
Joris concentrating on a computer game, a very slight hint of smile is all I get.
Maandag start Gemmy met muziekles en ze is daarvoor alvast aan het oefenen. Daaronder en foto nadat we de vlecht uit het haar hebben gehaald en wat vind ik dat mooi, die golfjes in haar haar, ik wou dat ik zo'n haar had!
Next Monday, Gemmy starts to take music lessons and she is already practising. Beneath a picture taken after we took the braid out of her hair, I think it is so gorgeous all those little waves in her hair, just wish I had her hair!!
Ook Meike gaat voor de blokfluitles en leert het zichzelf gewoon aan uit het lesboekje!!
En wat een grote ogen heeft dat kind!
Meike is also learning to play the flute but she doesn't need any lessons, she just teaches herself from the book!!
And what a set of big eyes has this child!
Beetje herfstig bij de achterdeur







No comments:
Post a Comment